Sunday, February 20, 2011

DINNER TATIUC 2011

baru sempat nk upload gambar2 di sekitar majlis makan malam TATIUC 2011..

  • ala..takder yang special pun pada aku sebenarnya...tak mampu nak berpakaian santek2 mcm org lain..tapi, aku tetap suka dengan ape yang aku pakai...peduli ape kat org lain...
  • duduk semeja ngan kak bai, kak azna, ng, kak leni, shaiful, khadijah, kak sya, kak atie n farah...





* sebahagian dari gambar2 cun yang terpilih....hihi...hampeh tol syima nih...

7 comments:

.::cintabungablogspot::. said...

syima ~ thanx shima. follow kamo kembali :)

*luv Syahnia* said...

salam pknalan ;)

ain fllow akk yea..
best kan dinner leh pkai
cun2..hehe

syima_shafie said...

cintabunga : tengQ dear...sweet sgt tgk gambr2 sis ngan bro...moga kekal hingga akhir hayat..

syima_shafie said...

syahnia : salam perkenalan kembali...tengQ dear, nanti akak bawak kunjungan ke tuan tanah syahnia yup!..tulah pasal, terkesima mata memandang para2 rupawan di malam itu, masalahnya..akak tak pandai nk bergaya.....uwaaaa

Dda Ly said...

bestnye dinner..:)

jemput ke rumah,
http://laydie-dda.blogspot.com

keep in touch ok..♥♥♥

syima_shafie said...

hye mummy DD, dah berkunjung ke rumah Dda Ly...best tengok gambar anak2 Dda Ly (suke nama2 D.D.D.D).tengQ dear

shida said...

biar tak pandai bergaya asal cantik dimata suami dan senang kita utk peragakan pakaian kita...:-)

sekadar PERINGATAN untuk teman-teman

JIKA anda didalam.....

"berfikirlah dengan hati yang TENANG, dada yang LAPANG, jiwa yang MATANG"

INSYAALLAH...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KLIK SAYA !!!!

aku SAYANG KELUARGA aku