Tuesday, February 8, 2011

APE KENE NGAN KAMO NI HAH????


YA ALLAH...sabarlah cma oiiii, dahlah perasaan sanubari tidak menentu dewasa ini, ditambah plak ngan makhluk Allah dua ..... kat tempat keje aku tuhhhhhhhh....apelah istilah yg boleh diberikan pada mereka yg ntah tak tau ape2 tuh....xder perasaan ke korang ni?takder keje ke korang nih?takder otak ker korang nih? tiap2 masa dan ketika terjongo kat depan aku....ngko ape hal?dalam sehari lebih 20x masuk ofis duk ngadap depan aku...ape ni woiiiiiiii....jgn usik barang2 aku atas tray, jangan tanya aku....... "ade ape2 ke ari ni cma????",  "ada memo tak ari ni cma???"bos masuk tak ari ni cma???" (ape! ingat aku ni bini diaaaaa?????)...

Ya Allah, Kau kuatkan hatiku, Kau kawallah kata2ku dari mengeluarkan ayat2 yang boleh menambahkan dosaku....Ya Allah....amin

5 comments:

queen aida said...

sabr syima hehe....xmau marh2..pat tue..muke da cntik 2

nuruljannah sukhri said...

laki ke cma?nk menggatal lah tu.jangan layan lah..cma, jum join heartbeat.
sambil blogging, smbil dpt duit..
free je, x pyh byr pendaftaran mende2.sama je mcm nuffnang.cma jalan2 kat blog jannah kalau nk tgk tutorial ok.

syima_shafie said...

Queen Aida : tak tahan lah aida, stress100x, eiiii...mau je hantuk kepala diorg tu ngan printer...hihihi

Jannah : a ah, laki, dah bapak org mslhnyer (agaknyer kureng kasih syg lah tueee)...nk joint jugakkk, nanti tak fhm, cma ty yuyu neh..1oQ comei

queen aida said...

hey kuatnye jannah promote hb hehe

syima_shafie said...

tulah pasal, cma pon joint sbb jannah yg rekemen, duk follow ape yg puan jannah ajar, nWay, tenq fren

sekadar PERINGATAN untuk teman-teman

JIKA anda didalam.....

"berfikirlah dengan hati yang TENANG, dada yang LAPANG, jiwa yang MATANG"

INSYAALLAH...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KLIK SAYA !!!!

aku SAYANG KELUARGA aku