07 APRIL 2010 (lahirnya permata hati kedua)

salam...

dah lame tol menyepi dari dunia mengedit blog ni...bukannyer aper, masa dan keadaan yg x berapa membenarkan aku dari mengadap komputer ni...(tukar panggilan plok-mama kpd aku) - lebih sempoi dan lebih mesra....
mengimbas kembali

5 & 6 April 2010
  • aku dimasukkan ke wad Hospital Kemaman atas alasan "over due". mmg boring sgt2 bila ditahan dalam wad, maklumlah...hospital besar, mcm2 ragam yg berkumandang dan kelihatan setiap masa dan ketika. dan atas alasan itu, aku memohon utk keluar wad memandangkan aku terpaksa di induce pada hari kelapan bermula 1 April 2010... bila dihitung2 takkan 3 hari nak terperap dlm hospital, kesian damia...
  • akhirnya aku dibenarkan keluar setelah diperiksa doktor, akan tetapi, doktor sorang lagi cakap "awak mane boleh keluar wad klu dah sampai due...pot pet..pot pet..bersabarlah syima wehhh
  • pada 6 April, aku ada rasa sedikit ketidakselesaan
  • pada 7 April pukul 7.00 mlm, aku dimasukkan ke "labour room", dan pada pukul 1.32 pagi, aku selamat melahirkan seorang bayi lelaki seberat 3.03kg...


Comments

Popular posts from this blog

~ hatiku sedang diuji ~

I LOVE DISEMBER