Monday, June 21, 2010

DARIS dah pandai MENIARAP

alhamdulillah, sungguh tak caye, ari jumaat lepas (2 bulan 11 hari) baby daris dah pandai meniarap dah, 3 kali percubaannya, akhirnyer daris berjaya..cergas betul anak mama ni, tapi aku tak sempat nak tangkap gambar daris meniarap sebab time tu aku tgh mkn kat dapur, tetiba daris jerit2 macam nak lemas, rupa2nyer, muka dia dah tersembam atas lantai...waduh3, cian ahmad daris daffa... dan untuk percubaan kali ke seterusnya...pasti aku akan snap pic tuh....


0 comments:

sekadar PERINGATAN untuk teman-teman

JIKA anda didalam.....

"berfikirlah dengan hati yang TENANG, dada yang LAPANG, jiwa yang MATANG"

INSYAALLAH...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KLIK SAYA !!!!

aku SAYANG KELUARGA aku