Wednesday, June 24, 2009

DAMIA OH DAMIA



auntiey miza cakap " PERWATAKAN ANAK ADALAH LAHIR DARI SIFAT IBU"...tp mama bangkang sikitlah.....hihihihih...TAK BETUI...TAK BETUI...
ini adalah KERANA..mama TIDAK SESEKALI berperangai macam damia sekarang...

  • kedekut mainan nak kongsi ngan orang
  • sombong nagn sape2 yang tegur dia
  • kuat menyepahkan barang-barang
  • kuat makan
  • mulut bising

semua itu bukan sifat mama, sejak kini, dulu dan selamanya.... OH TIDAK...

tapi myB sifat papa kot...wa kakakakakaka



ni lagi satu kisahnya..damia ni demam..kesian sangat tengok..betapa dia ni lemah, muka masam, letih dan senyap jer. mama ngan papa risau sangat2. bawak dia pi jumpa doktor..samapi jer di klinik..tiba-tiba perwatakannya berubah serta merta...


aktif balik rupa-rupanya..seluruh kawasan dalam klinik tu dia tawaf..adoi yai..

2 comments:

miza said...

eeeiiiiii
aunty miza tak cakap tau....buku cakap
dan buku tu ckp bukan mewarisi perwatakan ibu...perwatakan ibubapa...eeeiii....BUKU CAKAP!!!!!BUKAN AUNTY MIZA!!!!!

mama_mia4040 said...

ala i tak kira..i tetap nak gunakan nama auntiey miza..tetap nak guna jugak....hihihi..harap bersabar yer pn RUSMIZA.kakakakaka

sekadar PERINGATAN untuk teman-teman

JIKA anda didalam.....

"berfikirlah dengan hati yang TENANG, dada yang LAPANG, jiwa yang MATANG"

INSYAALLAH...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KLIK SAYA !!!!

aku SAYANG KELUARGA aku